|
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ

«Лідерство в публічній владі»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації - 20 годин, 0,7 кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – денна.
Метою програми є: формування, розвиток і вдосконалення лідерських компетенцій слухачів, здатних підвищувати ефективність професійної діяльності в сфері публічного управління.
Зміст програми підвищення кваліфікації:
- Розвиток ефективного лідерського потенціалу особистості.
- Емоційна лідерська компетентність публічного службовця.
- Формування ефективної управлінської комунікації в публічній владі.
- Лідерство служіння як професійна компетентність посадовця публічної сфери діяльності.
- Компас колективного лідерства. Робота в команді.
Очікувані результати:
за результатами навчання слухачі повинні знати:
- складові особистої лідерської ефективності;
- основні відмінності лідерства та менеджменту в публічній владі;
- техніки та прийому ефективної управлінської комунікації;
- методики аргументованого переконання;
- сутнісні засади емоційного лідерства;
- шляхи формування та реалізації лідерства служіння;
- засади ефективного командоутворення, ролі в команді;
за результатами навчання слухачі повинні вміти:
- розвивати особистісний лідерський потенціал, що детермінується змінами;
- ідентифікувати себе як важливу частину міста, громади, суспільства;
- на власному прикладі утверджувати громадянські цінності в Україні;
- розробляти та проводити комунікативні заходи задля забезпечення громадської підтримки прийняття управлінських рішень на всіх рівнях публічного управління та адміністрування;
- використовувати ефективні методи виходу зі стресових, конфліктних ситуацій;
- застосовувати на практиці принципи ініціативності, відповідальності, служіння людям;
- управляти власними емоціями, розпізнавати емоції оточуючих, будувати емоційний резонанс;
- підвищувати ефективність командної роботи.

«Особистісний розвиток та самооцінка як основа ефективної професійній діяльності держслужбовців»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації - 16 годин, 0,6 кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває: 1 тиждень.
Метою програми є отримання та актуалізація знань, структурування досвіду щодо особистійсного розвитку та самооцінки в професійній діяльності держслужбовців.
Зміст програми підвищення кваліфікації:
- Особистісний розвиток: компоненти.
- Здоровя: фізичне, психічне, емоційне.
- Мій рівень здоровя.
- Емоційне коло безпеки.
- Психічні особливості працівника, які визначають особистійсний розвиток.
- Самооцінка: формування та впливи.
- Визначення чинників впливу на самооцінку.
- Визначення рівня самооцінки.
- Напрями підвищення самооцінки.
- Самоцінність: сутність та способи визначення.
Очікувані результати: слухачі актуалізують знання, структурують досвід щодо сутності, чинників самооцінки, інструментів і засобів особистісного розвитку і зможуть використовувати їх при плануванні заходів особистісного розвитку для підвищення ефективності професійної діяльності

«Професійні компетентності сучасного державного службовця»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації: - 60 годин, 2 кредити Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Форма навчання: очна (денна)
Мета програми: формування, відпрацювання, розвиток і вдосконалення особистісних і професійних компетентностей сучасного державного службовця.
Зміст програми підвищення кваліфікації:
- Розвиток професійних компетентностей державних службовців. Сприйняття змін.
- Лідерство. Тимбілдинг.
- Мистецтво публічного виступу. Управлінська риторика.
- Конфлікт-менеджмент.
- Медіаграмотність та медіакультура публічного службовця (грамотність викладення інформації, імідж державного службовця в соціальних мережах).
- Особливості організації та проведення сучасних семінарів-тренінгів.
- Використання інформаційно-комунікаційних технологій в діяльності державного службовця.
- Тендерні закупівлі.
- Реформа місцевого самоврядування. Децентралізація і деконцентрація влади.
Очікувані результати:
У результаті навчання слухач повинен знати:
- які існують вимоги до ефективного лідерства, актуальні проблеми сучасного лідерства, а також найвищі стандарти досягнень в лідерстві;
- як державні службовці можуть модернізувати традиційні методи роботи;
- як оволодіти мистецтвом публічного виступу державного службовця;
- як використовувати засоби медіаграмотності та медіакультури публічного службовця в соціальних мережах;
- як організовувати та проводити сучасні семінари-тренінги;
- як використовувати інформаційно-комунікаційні технології в діяльності державного службовця.
У результаті навчання слухач повинен уміти:
- аналізувати, узагальнювати й розкривати зміст існуючих сучасних вимог до ефективного лідерства;
- виявляти лідерський потенціал колег;
- вдосконалювати власний стиль мислення, розвиваючи потенціал державного службовця-лідера;
- застосовувати на практиці принципи відповідальності, служіння людям, ініціативності;
- використовувати ефективні методи виходу зі стресових, конфліктних ситуацій;
- правильно й грамотно модернізувати традиційні методи роботи;
- підвищувати ефективність команди;
- організовувати навчання всередині колективу шляхом проведення сучасних семінарів-тренінгів;
- вільно володіти мистецтвом публічного виступу та управлінською риторикою;
- використовувати засоби медіаграмотності та медіакультури для підтримки іміджу державного службовця в соціальних мережах;
- повноцінно застосовувати інформаційно-комунікаційні технології в своїй діяльності.

«Публічні фінанси в умовах децентралізації: від загального до конкретного»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації - 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Форма навчання: очна (денна)
Мета програми: підвищення потенціалу державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування щодо управління публічними фінансами в умовах соціально-економічних трансформацій України.
Зміст програми підвищення кваліфікації:
- Бюджетний процес на місцевому рівні
- Бюджетна безпека як важливий пріоритет системи управління публічними фінансами
- Реформування місцевого оподаткування як основа фінансового забезпечення територіальних громад
- Стратегії залучення інвестицій на субнаціональному рівні
- Використання інструментарію фінансового контролінгу для оцінки діяльності органів державного управління
Очікувані результати:
За результатами навчання слухачі повинні знати:
- сутність поняття «місцеві бюджети», бюджетна політика» та «збалансована система показників»;
- правові засади бюджетного процесу на місцевому рівні;
- функції і повноваження органів місцевого самоврядування в контексті фінансової децентралізації;
- порядок планування видатків та прогнозування доходів місцевих бюджетів;
- критерії розмежування видаткових повноважень та джерела формування місцевих бюджетів;
- сучасні підходи до адміністрування місцевих зборів;
- сутність бюджетної безпеки як важливого пріоритету бюджетної системи та критерії її формування;
- сучасні механізми інвестування для досягнення місцевих пріоритетів розвитку;
- основні перспективи «збалансованої системи показників» та її складових.
За результатами навчання слухачі повинні вміти:
- визначати стадії бюджетного процесу та бюджетні повноваження органів місцевого самоврядування;
- визначати і класифікувати видатки та доходи місцевих бюджетів;
- застосовувати механізми проведення аналізу програми соціально-економічного розвитку та бюджету розвитку територіальних громад;
- застосовувати комплекс дій та заходів щодо організації та управління виконанням місцевих бюджетів;
- використовувати аналітичні та статистичні дані під час аналізу результатів реалізації бюджетної політики держави;
- аналізувати фінансову звітність з метою прийняття ефективних управлінських рішень щодо формування та використання фінансових ресурсів місцевих бюджетів;
- визначати соціальні, економічні та екологічні впливи в процесі інвестування;
- користуватися інформацією моніторингу й оцінки для вдосконалення процесу формування рішень;
- здійснювати підбір критеріїв оцінки для кожної перспективи «збалансованої системи показників»;
- формувати проект стратегічної карти «збалансованої системи показників»

«Упередження професійного вигорання держслужбовців»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації: - 16 годин, 0,6 кредиту Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Мета: отримання та актуалізація знань, структурування досвіду щодо професійног овигорання держслужбовців.
Зміст програми підвищення кваліфікації:
- Діаграма нашого життя
- Визначення ПВ
- Які я знаю емоції
- Ознаки професійного вигорання
- Причини ПВ
- Вправа «Інтерв’ю»
- Тест на самодисципліну «Влада над життям»
- Вправа «Позитивний досвід»: робота в парі
- Тест на самооцінку
- Вправа «Похвали себе»: 1 день, 1 рік, усе життя
- Вправа «Філософія життя»
- Тест на рівень ПВ
- Афірмація
Очікувані результати: слухачі актуалізують знання, структурують досвід щодо позитивного ставлення до життя й трудової діяльності та способів упередження емоційного і професійного вигорання і зможуть використовувати їх в особистому житті і професійній діяльності.

«Управління стресом у професійній діяльності держслужбовців»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації: - 16 годин, 0,6 кредиту Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Мета: отримання та актуалізація знань, структурування досвіду щодо управління стресом в професійній діяльності держслужбовців.
Зміст програми підвищення кваліфікації:
- «Кольори стресу»: сутність, етапи та симптоми стресу
- Позитивний і негативний стрес і їх вплив на людину
- Намалюй свій стрес
- Чинники стресу в державній службі: організаційні й особисті
- Модель безстресової професійної діяльності
- Психічні особливості працівника, що сприяють розвитку стресу
- Психічні особливості працівника, що сприяють розвитку стресу
- Сенсорні канали подолання стресу
- Стресостійкість
- Напрями підвищення стресостійкості
- Інструменти і засоби подолання стресу
Очікувані результати: слухачі актуалізують знання, структурують досвід щодо сутності, чинників, етапів і фаз стресу, інструментів і засобів управління стресом і зможуть використовувати їх при плануванні заходів подолання стресу та оптимізації безстресової професійної діяльності.

«Вибір системи оподаткування залежно від форми ведення бізнесу»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації - 16 годин, 0,6 кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває: 1 тиждень.
Метою програми є отримання та актуалізація знань, структурування досвіду щодо організації податкової системи в Україні та аналізу систем оподаткування залежно від організаційно-правової форми ведення бізнесу.
Компетенції. Проходження підвищення кваліфікації за програмою дозволить слухачам:
знати: теоретичні основи вчення про податки, сутність оподаткування, сучасний устрій і стан вітчизняної податкової системи; практику застосування чинного законодавства у сфері оподаткування, порядок нарахування та сплати податків і обов’язкових зборів; особливості оподаткування залежно від організаційних форм суб’єктів господарювання та характеру послуг, що надаються.
вміти: визначати базу оподаткування, виконувати розрахунки, пов’язані з визначенням і нарахуванням податків; володіти способами перекладання податків, відрізняти процеси ухилення від оподаткування та податкової оптимізації; аналізувати зміни податкового законодавства та визначати їх вплив на результати діяльності суб’єктів підприємницької діяльності.
Зміст програми підвищення кваліфікації:
- Поглиблене розуміння сутності податкової системи та її економічного призначення в фінансовій системі держави.
- З’ясування причин та умов, які знижують ефективність функціонування вітчизняної податкової системи.
- Зміст, завдання та інструменти податкового регулювання. Позитивні та негативні наслідки податкового регулювання.
- Критерії та ідеали оптимального оподаткування: економічна ефективність і соціальна справедливість.
- Дослідження сучасного податкового законодавства та практики його застосування у сфері оподаткування. Порядок нарахування та сплати податків і обов’язкових зборів.
- Аналіз систем оподаткування залежно від організаційно-правових форм ведення бізнесу.
- Проблемні питання сучасного вітчизняного механізму адміністрування податків і зборів та пошук альтернатив розширення бази оподаткування, підвищення якості та ефективності податкового адміністрування.
- Аналіз досвіду реформування податкових систем економічно розвинутих держав світу з метою використання набутих знань в практичній роботі в органах державної влади та органах місцевого самоврядування.
Очікувані результати: слухачі актуалізують знання, структурують досвід щодо принципів та порядку організації податкової системи в країні; практики застосування чинного законодавства у сфері оподаткування, порядку нарахування та сплати податкових платежів до бюджету; особливостей, характерних рис та обмежень систем оподаткування залежно від організаційно-правових форм ведення бізнесу та характеру послуг, що надаються

«Переосмислення бюджетної політики та управління публічними фінансами в умовах реформування»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 18 годин, 0,7 кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває: 1 тиждень.
Метою програми є отримання та актуалізація знань, структурування досвіду щодо реалізації бюджетної політики та управління публічними фінансами в умовах реформування.
Компетенції. Проходження підвищення кваліфікації за програмою дозволить слухачам:
знати: основи бюджетної політики та бюджетного процесу; основні засади формування бюджетної стратегії і тактики; методи та інструментарій механізму реалізації бюджетної політики держави та управління публічними фінансами; завдання, функції та структуру органів оперативного управління публічними фінансами; особливості казначейського обслуговування бюджетів, цільових бюджетних і позабюджетних фондів; методи контрольної роботи фінансових органів у процесі управління публічними фінансами.
вміти: оцінити поточний стан та спрогнозувати варіанти розвитку бюджетної політики у контексті бюджетних реформ; готувати програмні документи виходячи із оцінки ресурсного забезпечення публічних фінансів; планувати доходи і видатки державного та місцевих бюджетів, цільових бюджетних і позабюджетних фондів; аналізувати бюджетні запити, лімітні довідки і плани асигнувань; розробляти прогнози можливих наслідків порушення макроекономічної рівноваги та їх впливу на поведінку економічних суб’єктів на основі аналізу макроекономічних показників.
Зміст програми підвищення кваліфікації:
- Бюджетна політика у вирішенні питань макроекономічної стабілізації та структурної перебудови економіки країни.
- Роль бюджетного механізму в регулюванні економічних і соціальних процесів у державі.
- Основні засади управлінської діяльності у сфері публічних фінансів, роль державних органів в організації оперативного управління бюджетним процесом.
- Оволодіння методиками прийняття ефективних рішень щодо формування та використання фінансових ресурсів державного і місцевих бюджетів, бюджетних і позабюджетних фондів.
- Економічна ефективність та дієвість податкових інструментів, характеристика їх впливу на соціально-економічний розвиток. Тіньова економіка як системна загроза реалізації ефективної податкової політики.
- Напрями мінімізації та подолання бюджетних ризиків в контексті підвищення рівня бюджетної безпеки держави.
- Виявлення проблем управління публічними фінансами на макро- та мезорівнях та визначення можливих варіантів їх вирішення.
Очікувані результати: слухачі актуалізують знання, структурують досвід щодо прийняття обґрунтованих рішень і заходів щодо реалізації бюджетної політики у сфері регулювання публічних доходів та видатків, публічного боргу та дефіциту бюджету, бюджетного вирівнювання та міжбюджетних відносин, забезпечення бюджетної безпеки.

| |