![]() |
|
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ПРОЄКТІВ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ |
|
|
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КЕРІВНИХ КАДРІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ |
Автори програми: |
Шимановська-Діанич Людмила Михайлівна, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; |
Метою програми: підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності керівних кадрів закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та вищої освіти, відповідно до вимог професійного та освітнього стандартів, навчальної програми, основних напрямів державної політики у галузі освіти, запитів освітніх потреб споживачів освітніх послуг.
Компетенції:
Зміст програми підвищення кваліфікації
Модуль 1.
Освіта ХХІ ст.: стан на сьогодні та що нас чекає у майбутньому.
Модуль 2.
Глобальні виклики і пріоритети освіти ХХІ ст.: стратегічний вимір та сучасний освітній менеджмент.
Модуль 3.
Студент та викладач ХХІ ст. на фоні суспільних трансформацій та модернізації вищої освіти.
Модуль 4.
Інноваційний менеджмент в освіті.
4.1. Інноваційний менеджмент в освіті.
4.2.Проектно-орієнтоване навчання та проектний менеджмент закладів освіти.
Тема 5.
Якісна освіта: вимоги ХХІ ст.

СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ.
Загальний обсяг: 120, 150, 180 годин (за потребою); 4, 5, 6 кредитів ЄКТС
Форма підвищення кваліфікації – очна.
Детальніше...
Автор програми: |
Вергал Ксенія Юріївна, директор навчально-наукового центру забезпечення якості вищої освіти, кандидат економічних наук, доцент кафедри економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми: підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності керівних кадрів закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та вищої освіти, відповідно до вимог професійного та освітнього стандартів, навчальної програми, основних напрямів державної політики у галузі освіти, запитів освітніх потреб споживачів освітніх послуг.
Основна ідея системи управління якістю вищої освіти полягає в постійному покращенні, яке можна розглядати як дію спрямовану на підвищення якісних показників використання персоналу, якості підготовки (студентів, слухачів), якості інфраструктури навчально-виховних закладів та посиленні результативності і ефективності використаних для цього форм, методів і засобів.
Компетенції:
Зміст програми підвищення кваліфікації
Модуль 1. Загальні підходи до управління якістю.
Поняття якості та системи менеджменту якості. Принципи управління якістю відповідно міжнародних стандартів ISO серії 9000 і загального управління якістю TQM. Концепція, структурні елементи загального управління якістю (TQM). Основні стратегії, методи і засоби TQM.
Модуль 2. Система управління якістю відповідно до міжнародних стандартів ISO серії 9000.
Загальна характеристика міжнародних стандартів ISO серії 9000. Модель та елементи системи управління якістю до міжнародних стандартів ISO серії 9000. Особливості системи управління якістю за чинною версією міжнародного стандарту ISO 9001:2015.
Модуль 3. Застосування міжнародного стандарту ISO 9001: 2015 в управлінні закладами вищої освіти.
Сутність системного підходу щодо управління якістю діяльності вищого навчального закладу (ЗВО). Функції системи управління якістю діяльності. Місія, політика та завдання ЗВО у сфері якості. Нормативна та науково-методична основа системи управління якістю діяльності ЗВО. Системи менеджменту якості, орієнтовані на процес. Визначення процесів діяльності ЗВО. Ризик-орієнтовне мислення. Лідерство. Орієнтація на замовника. Відповідальність та повноваження персоналу. Функціонування та підтримання системи управління.
Модуль 4. Механізм розроблення та впровадження системи управління якістю діяльності у ЗВО.
Визначення місії, візії, політики у сфері якості. Застосування процесного підходу: визначення процесів діяльності, показників їх результативності. Визначення ризиків впливу на результативність діяльності та КПІ. Документальне забезпечення. Навчання персоналу. Управління протоколами якості. Моніторинг рівня задоволеності стейкголдерів.
Модуль 5. Внутрішня система забезпечення якості вищої освіти та освітньої діяльності (ВСЗЯВО).
Загальні положення. Принципи. Механізм інституціального забезпечення. Процедури. Нормативне документальне забезпечення. Критерії оцінювання якості освітніх програм.
Модуль 6. Моніторинг, вимірювання, аналізування та оцінювання.
Оцінювання дієвості процесів. Внутрішній аудит якості управління процесами та їх результативності. Організація проведення моніторингу якості управління процесами. Аналізування системи управління.
Модуль 7. Удосконалення ВСЗЯВО та системи управління якістю діяльності загалом.
Визначення можливостей для поліпшення. Ризик-орієнований аналіз. Управління невідповідностями процесів і результатів. Коригувальні дії щодо усунення невідповідностей. Постійне поліпшення.

ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна (вечірня), дистанційна.
Детальніше...
Автори програми: |
Матвієнко Юрій Сергійович, кандидат педагогічних наук, проректор з науково-педагогічної роботи Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» Зайцев Сергій Володимирович, директор Комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний центр Полтавської міської ради», учитель української мови та літератури КЗ «Полтавська спеціальна загальноосвітня школа №39», вчитель вищої категорії, звання «вчитель-методист». |
Метою програми: удосконалення управлінської майстерності та опанування новими методами та формами менеджменту закладу освіти з метою діджиталізації, технологізації, економізації, психологізації та модернізації процесу управління задля розбудови сучасного, успішного, комфортного та безпечного освітнього середовища.
Компетенції:
Зміст програми підвищення кваліфікації
Результатом засвоєння програми є:
знання
уміння:

ОСВІТА ХХІ СТ.: СТАН НА СЬОГОДНІ ТА ЩО НАС ЧЕКАЄ У МАЙБУТНЬОМУ.
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – заочна.
Детальніше...
Автор програми: |
Шимановська-Діанич Людмила Михайлівна, д. е. н., професор, завідувач кафедри менеджменту Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми: підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності керівних кадрів закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та вищої освіти, відповідно до вимог професійного та освітнього стандартів, навчальної програми, основних напрямів державної політики у галузі освіти, запитів освітніх потреб споживачів освітніх послуг.
Компетенції:
Зміст програми підвищення кваліфікації

ГЛОБАЛЬНІ ВИКЛИКИ І ПРІОРИТЕТИ ОСВІТИ ХХІ СТ.: СТРАТЕГІЧНИЙ ВИМІР ТА СУЧАСНИЙ ОСВІТНІЙ МЕНЕДЖМЕНТ.
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – заочна.
Детальніше...
Автор програми: |
Гусаковська Тетяна Олексанрівна, кандидат економічних наук., доцент кафедри менеджменту Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми: підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності керівних кадрів закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та вищої освіти, відповідно до вимог професійного та освітнього стандартів, навчальної програми, основних напрямів державної політики у галузі освіти, запитів освітніх потреб споживачів освітніх послуг.
Компетенції:
Зміст програми підвищення кваліфікації

СТУДЕНТ ТА ВИКЛАДАЧ ХХІ СТ. НА ФОНІ СУСПІЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ТА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ.
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – заочна.
Детальніше...
Автор програми: |
Остряніна Світлана Василівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми: підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності керівних кадрів закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та вищої освіти, відповідно до вимог професійного та освітнього стандартів, навчальної програми, основних напрямів державної політики у галузі освіти, запитів освітніх потреб споживачів освітніх послуг.
Компетенції:
Зміст програми підвищення кваліфікації

ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В ОСВІТІ.
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – заочна.
Детальніше...
Автор програми: |
Шимановська-Діанич Людмила Михайлівна, доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; |
Метою програми: підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності керівних кадрів закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та вищої освіти, відповідно до вимог професійного та освітнього стандартів, навчальної програми, основних напрямів державної політики у галузі освіти, запитів освітніх потреб споживачів освітніх послуг.
Компетенції:
Зміст програми підвищення кваліфікації

ЯКІСНА ОСВІТА: ВИМОГИ ХХІ СТ.
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – заочна.
Детальніше...
Автор програми: |
Рибалко-Рак Леся Андріівна, кандидат економічних наук., доцент кафедри менеджменту Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі». |
Метою програми: підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності керівних кадрів закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та вищої освіти, відповідно до вимог професійного та освітнього стандартів, навчальної програми, основних напрямів державної політики у галузі освіти, запитів освітніх потреб споживачів освітніх послуг.
Компетенції:
Зміст програми підвищення кваліфікації

|
