|
КОРОТКОСТРОКОВІ КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
«Вдосконалення майстерності викладача при застосуванні інтерактивних методів навчання»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна, дистанційна.
Автор програми: |
Нестуля Світлана Іванівна, доктор педагогічних наук, доцент, директор навчально-наукового інституту лідерства Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Основна мета полягає у формуванні потреб професійного розвитку, підвищення професійної культури та педагогічної майстерності на умовах засвоєння технологій самоорганізації педагогічної діяльності.
Основні завдання полягають у:
- формуванні педагогічної майстерності як комплексу властивостей особистості викладача, що забезпечує високий рівень самоорганізації педагогічної діяльності;
- ознайомленні з механізмами творчої самореалізації в професійній діяльності та шляхами професійного самовдосконалення;
- організації професійно-педагогічної діяльності як розвиваючої взаємодії;
- ознайомленні з новаторським педагогічним досвідом, шляхом створення потртфоліо викладача.
Зміст програми підвищення кваліфікації
Модуль 1. Педагогічна майстерність як фахова компетентність.
- Поняття педагогічної майстерності.
- Педагогічні знання, педагогічні здібності, педагогічна техніка.
- Мистецтво педагогічної діяльності.
- Принципи вдосконалення педагогічної майстерності.
- Рівні та особливості майстерності викладача ЗВО.
Модуль 2. Компетентнісно-орієнтований підхід – основа сучасного освітнього процесу.
- Поняття компетентності.
- Функції компетентностей у навчанні.
- Ключові освітні компетентності.
- Чотириступенева модель розвитку компетентності.
- Компетентнісна модель науково-педагогічного працівника.
Модуль 3. Використання інтерактивних технологій у педагогічній діяльності викладача.
- Інтерактивне навчання.
- Правила участі у груповій роботі.
- Групові методи.
- Фронтальні методи.
- Тренінг, як метод.
У результаті вивчення слухачі мають:
знати:
- сутність основних понять модуля;
- структуру педагогічної майстерності викладача вищої школи;
- структуру педагогічної техніки викладача вищої школи;
- вимоги до особистості сучасного викладача вищої школи;
- характеристику, специфіку, функції, стилі та культуру педагогічного спілкування;
- структуру педагогічної взаємодії;
- основи взаємодії та взаєморозуміння в контексті професійного спілкування викладача;
- складову інтерактивних методів навчання.
уміти:
- визначати основні категорії педагогічної майстерності;
- розрізняти та характеризувати рівні педагогічної майстерності;
- визначати та надавати характеристику стилям педагогічного спілкування;
- аналізувати наслідки різних стратегій взаємодії викладача із студентом та обрати оптимальну стратегію взаємодії;
- використовувати інтерактивні методи навчання для активізації пізнавальної діяльності отримувачів освітньої послуги.
«Використання інформаційно-комунікативних та цифрових компетентностей»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна (вечірня), дистанційна.
Автор програми: |
Нестуля Світлана Іванівна, доктор педагогічних наук, доцент, директор навчально-наукового інституту лідерства Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми: удосконалення цифрової компетентності науково-педагогічних працівників шляхом ознайомлення їх із сучасними інформаційно-комунікаційних технологій.
Компетенції:
- інформаційна грамотність та грамотність даних;
- комунікації та співпраця;
- інноваційність;
- інформаційно-комунікаційна компетентність.
Зміст програми підвищення кваліфікації
- Сервіси Google: їх можливості та використання.
- Пакет GOOOLE DOCS та його використання.
Результатом засвоєння програми є:
знання
- структура педагогічної техніки викладача вищої школи;
- вимоги до особистості сучасного викладача вищої школи;
- характеристика, специфіка, функції, стилі та культура педагогічного спілкування;
- структура педагогічної взаємодії;
- сучасні інформаційно-комунікаційні технології.
уміння:
- чітко формулювати і диференціювати схожі поняття та терміни, вільно використовуючи їх у професійній мові;
- розрізняти та характеризувати рівні педагогічної майстерності;
- аналізувати та розв’язувати педагогічні задачі та ситуації;
- аналізувати наслідки різних стратегій взаємодії викладача із студентом та обрати оптимальну стратегію взаємодії;
- використовувати інформаційно-комунікаційні технології для активізації пізнавальної діяльності отримувачів освітньої послуги.
«Інноваційні методики навчання»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна (вечірня), дистанційна.
Автор програми: |
Нестуля Світлана Іванівна, доктор педагогічних наук, доцент, директор навчально-наукового інституту лідерства Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми є:
- формування потреб професійного розвитку;
- підвищення професійної культури;
- розвиток педагогічної майстерності;
- вдосконалення технологій самоорганізації педагогічної діяльності.
Компетенції:
- Компетентність особистісного самовдосконалення.
- Навчально-пізнавальна компетентність.
- Загальнокультурна компетентність.
- Інформаційна компетентність.
- Комунікативна компетентність.
Зміст програми підвищення кваліфікації
- Створення презентацій та робота з графічним контентом.
- Ефективні сервіси для дистанційного та онлайн навчання.
Результатом засвоєння програми є:
знання
- структура педагогічної техніки викладача вищої школи;
- вимоги до особистості сучасного викладача вищої школи;
- сучасні інформаційно-комунікаційні технології.
- основи ефективної комунікації на всіх рівнях педагогічного процесу;
- сутність контексту різноманіття інтерактивних методів навчання.
уміння:
- аналізувати та розв’язувати педагогічні задачі та ситуації;
- аналізувати наслідки різних стратегій взаємодії викладача із студентом та обрати оптимальну стратегію взаємодії;
- здійснювати самоаналіз професійної компетентності та рівня педагогічної майстерності на основі чого створювати програми власного розвитку;
- використовувати інформаційно-комунікаційні технології навчання;
- використовувати інтерактивні методи навчання для активізації пізнавальної діяльності отримувачів освітньої послуги.
«Розвиток професійних компетентностей сучасного педагогічного працівника»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна (вечірня), дистанційна.
Автор програми: |
Нестуля Світлана Іванівна, доктор педагогічних наук, доцент, директор навчально-наукового інституту лідерства Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми є:
- формування потреб професійного розвитку;
- підвищення професійної культури;
- розвиток педагогічної майстерності;
- вдосконалення технологій самоорганізації педагогічної діяльності.
Компетенції:
- Компетентність особистісного самовдосконалення.
- Навчально-пізнавальна компетентність.
- Загальнокультурна компетентність.
- Інформаційна компетентність.
- Комунікативна компетентність.
Зміст програми підвищення кваліфікації
- Педагогічна майстерність викладача.
- Навчання в епоху змін.
- Розвиток професійних компетентностей.
Результатом засвоєння програми є:
знання
- структура педагогічної майстерності викладача вищої школи;
- структура педагогічної техніки викладача вищої школи;
- вимоги до особистості сучасного викладача вищої школи;
- характеристика, специфіка, функції, стилі та культура педагогічного спілкування;
- структура педагогічної взаємодії;
- основи ефективної комунікації на всіх рівнях педагогічного процесу.
уміння:
- визначати основні категорії педагогічної майстерності;
- чітко формулювати і диференціювати схожі поняття та терміни, вільно використовуючи їх у професійній мові;
- розрізняти та характеризувати рівні педагогічної майстерності;
- аналізувати та розв’язувати педагогічні задачі та ситуації;
- визначати та надавати характеристику стилям педагогічного спілкування;
- аналізувати наслідки різних стратегій взаємодії викладача із студентом та обрати оптимальну стратегію взаємодії;
- здійснювати самоаналіз професійної компетентності та рівня педагогічної майстерності на основі чого створювати програми власного розвитку.
«Розвиток управлінської компетентості»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна (вечірня), дистанційна.
Автор програми: |
Нестуля Світлана Іванівна, доктор педагогічних наук, доцент, директор навчально-наукового інституту лідерства Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми є:
- формування потреб професійного розвитку;
- підвищення професійної культури;
- удосконалення управлінських компетентностей;
- вдосконалення технологій самоорганізації педагогічної діяльності.
Компетенції:
- Компетентність особистісного самовдосконалення.
- Управлінська компетентність.
- Загальнокультурна компетентність.
- Інформаційна компетентність.
- Комунікативна компетентність.
Зміст програми підвищення кваліфікації
- Лідерство в сучасному управлінні.
- Влада та вплив.
- Адміністрування. Менеджмент. Лідерство.
- Управлінські стилі.
- Харизматичне лідерство
- Ціннісне лідерство
«Використання технологій віртуальної, доповненої та змішаної реальності в освітньому процесі»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна (вечірня), дистанційна.
Автор програми: |
Матвієнко Юрій Сергійович, кандидат педагогічних наук, проректор з науково-педагогічної роботи Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми: удосконалення фахової майстерності педагогів у методиці використання сучасних технологій віртуальної та доповненої реальності з метою урізноманітнення форм роботи з класом та підвищення ефективності освітнього процесу; оволодіння навичками створення навчального контенту із використанням віртуальної та доповненої реальності.
Компетенції:
- інноваційність;
- інформаційно-комунікаційна компетентність;
- інклюзивна;
- предметна компетентність;
- здатність до формування навчально-пізнавального інтересу учнів та забезпечення їх мотивації до вивчення предмету.
Зміст програми підвищення кваліфікації
- Основні поняття та історія розвитку технологій віртуальної, доповненої та змішаної реальностей. Віртуальна реальність як феномен сучасної культури. Технологічні основи віртуальної та доповненої реальності.
- Огляд існуючого апаратного та програмного забезпечення навчального призначення із використанням технології віртуальної реальності. Методичні особливості застосування VR в освітньому процесі.
- Огляд існуючого програмного забезпечення навчального призначення із використанням технології доповненої реальності. Методичні особливості застосування AR в освітньому процесі.
- Огляд засобів та технологій створення VR та AR. Веб-орієнтовні інструменти розробки VR. Будова та принципи застосування фреймворка Vuforia. Створення мобільного додатку з технологією AR засобами Vuforia + Unity 3D.
Результатом засвоєння програми є:
знання
- основні поняття та історія розвитку технологій віртуальної, доповненої та змішаної реальностей;
- технологічні основи віртуальної та доповненої реальності;
- методичні особливості застосування VR, AR, MR в освітньому процесі;
- перелік сучасних засобів та технологій створення VR та AR;
- будова та принципи застосування фреймворка Vuforia.
уміння:
- застосування VR, AR та MR в освітньому процесі;
- застосування веб-орієнтовних інструментів розробки VR;
- створення мобільного додатку з технологією AR засобами Vuforia + Unity 3D.
«Впровадження STREAM в освітньому процесі: проблеми та їх вирішення»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна (вечірня), дистанційна.
Автор програми: |
Матвієнко Юрій Сергійович, кандидат педагогічних наук, проректор з науково-педагогічної роботи Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми: удосконалення фахової майстерності педагогів у методиці впровадження STEAM-освіти в закладі та використання сучасних програмно-апаратних комплексів та вимірювальних лабораторій під час організації та проведення STEAM-уроків та забезпечення інтегрованих курсів.
Компетенції:
- інноваційність;
- інформаційно-комунікаційна компетентність;
- інклюзивна;
- предметна компетентність;
- здатність до формування навчально-пізнавального інтересу учнів та забезпечення їх мотивації до вивчення предмету.
Зміст програми підвищення кваліфікації
- Поняття та види STEАM-технологій. Історія розвитку та світовий досвід впровадження. Моделі навчання в STEAM-підході. Концептуальні засади впровадження STEM в освіті України. Вікові особливості реалізації STEAM.
- STEM-лабораторія та її наповнення. Огляд необхідного технічного забезпечення STEAM в закладі освіти та особливості його використання.
- Особливості впровадження освітньої робототехніки серед дітей дошкільного віку. Особливості впровадження освітньої робототехніки в початковій, базовій середній, профільній, професійно-технічній та вищій школі. Освітня робототехніка на основі: наборів LEGO, Makeblock, платформи Arduino. Взаємна інтеграція платформ. Використання Vernier та Tetrix.
- Методологія впровадження STREAM від проєктної діяльності до міждисциплінарного підходу. Методи командної роботи. Особливості планування та проведення STEAM-уроків. Розробка інтегрованого курсу.
Результатом засвоєння програми є:
знання
- поняття та види STEАM-технологій;
- моделі навчання в STEAM-підході;
- концептуальні засади впровадження STEM в освіті України;
- вікові особливості реалізації STEAM;
- особливості впровадження освітньої робототехніки серед дітей різних вікових груп;
- методологія впровадження STREAM в освітньому процесі закладу;
- методи командної роботи.
уміння:
- застосовувати обладнання сучасної STEM-лабораторії;
- впровадження робототехніки на різних платформах;
- застосовувати на практиці методи командної роботи;
- планувати та проводити STEAM-уроки;
- розробка інтегрованого курсу.
«Креативне програмування та методика його викладання»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна (вечірня), дистанційна.
Автор програми: |
Матвієнко Юрій Сергійович, кандидат педагогічних наук, проректор з науково-педагогічної роботи Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми: удосконалення фахової майстерності педагогів у креативному програмуванні та методиці його викладання з метою підвищення ефективності освітнього процесу та набуття навичок впровадження STEAM-освіти; оволодіння навичками організації проєктної роботи.
Компетенції:
- інноваційність;
- інформаційно-комунікаційна компетентність;
- інклюзивна;
- предметна компетентність;
- здатність до формування навчально-пізнавального інтересу учнів та забезпечення їх мотивації до вивчення предмету.
Зміст програми підвищення кваліфікації
- Цифрове мистецтво. Дизайн та код. Генеративне мистецтво. Програмування як середовище для творчості. Огляд інструментів креативного програмування. Мова програмування Processing: історія виникнення, розвитку та основні характеристики. Особливості середовища програмування. Структура програмного проєкту.
- Основні елементи мови програмування Processing. Реалізація базових алгоритмічних конструкцій. Графічні примітиви та робота з ними. Обробка подій. Створення інтерактивних скетчів. Використання бібліотеки ControlP5 для побудови інтерфейсу.
- Обробка зображень. Робота з кривими. Креативна абстракція. Рекурсія та її використання в генеративній графіці. Робота з відео та звуком. Візуалізація великих обсягів даних. Анімація. Трансформація та моделювання руху. Бібліотеки для роботи з мультимедійними даними.
- Розробка інтерфейсу програмного продукту. Створення мобільних додатків на Processing під Android. Використання Processing в робототехніці. Використання Processing в ComputerVision.
Результатом засвоєння програми є:
знання
- поняття цифрового мистецтва;
- принципи генеративного мистецтва;
- інструменти креативного програмування;
- основні характеристики мови програмування Processing;
- конструкції мови Processing;
- принципи візуалізації великих обсягів даних.
уміння:
- побудова предметів генеративного мистецтва;
- обробка зображення;
- побудова креативної абстракції;
- розробка інтерфейсу програмного продукту;
- створення мобільних додатків на Processing під Android;
- використання Processing в робототехніці;
- використання Processing в ComputerVision.
«Робототехніка на платформі Arduino»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна (вечірня), дистанційна.
Автор програми: |
Матвієнко Юрій Сергійович, кандидат педагогічних наук, проректор з науково-педагогічної роботи Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми: удосконалення фахової майстерності педагогів у методиці використання платформи Arduino під час викладання робототехніки в закладі освіти; оволодіння навичками організації проєктної діяльності та групової роботи; впроваджувати технології STEAM-освіти у власній професійній діяльності.
Компетенції:
- інноваційність;
- інформаційно-комунікаційна компетентність;
- інклюзивна;
- предметна компетентність;
- здатність до формування навчально-пізнавального інтересу учнів та забезпечення їх мотивації до вивчення предмету.
Зміст програми підвищення кваліфікації
- Основні поняття робототехніки та елементної бази платформи Arduino. Будова плати Arduino UNO та її розпіновка. Використання давачів. Зчитування аналогового та цифрового сигналів. Програмні засоби роботи з Arduino та методичні особливості їх впровадження у навчальний процес. Особливості проєктного вивчення робототехніки.
- Основні принципи програмування Arduino плати. Методика роботи над створенням простих проєктів.
- Двигуни та їх типи. Використання дальноміру та сервоприводу. Розрахунок напруги. Використання польового транзистора та реле. Створення автівок та простих роботів. Участь в міжнародній проєктній діяльності.
- Взаємодія пристрою із мережею. Виведення результатів роботи на веб-сторінку. Розробка RIA. Поняття розумного будинку та особливості його створення. Розробка графічного інтерфейсу кіберфізичної системи та керування нею з мобільного пристрою. Особливості підготовки наукової роботи на конкурс-захист МАН.
Результатом засвоєння програми є:
знання
- основних понять робототехніки;
- будови та принципи функціонування плати Arduino;
- обробки аналогового та цифрового сигналів;
- особливості проєктного вивчення робототехніки;
- принципи роботи давачів;
- особливості підготовки наукової роботи на конкурс-захист МАН.
уміння:
- застосовувати плату Arduino та давачів для побудови проєктів роботів та кібер-фізичних пристроїв;
- програмування плати Arduino;
- організовувати освітній процес з вивчення робототехніки на платформі Arduino;
- створювати прототипи «розумного середовища» на платформі Arduino.
«Використання ділових ігор в навчальному процесі»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – дистанційна, очна.
Автор програми: |
Юрко Ігор Вікторович, керівник молодіжного бізнес-центру, доцент кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», к.е.н, |
Головної метою авторського тренінгу є формування у слухачів навичок використання, моделювання і конструювання ділових ігор.
Завдання тренінгу:
- На основі прикладів використання конкретних ігрових технологій слухачі знайомляться з їх основними видами.
- Засвоєння технологій проведення занять з використанням ділових ігор.
- Розвиток навичок конструювання ігор.
Зміст програми підвищення кваліфікації
1.Ділові ігри в системі інтерактивного навчання
Ділові ігри в системі тренінгів
Історія виникнення та розвиток ділових ігор на сучасному історичному етапі
Визначення ділової гри
Сфери застосування ділових ігор
2.Класифікація і види ділових ігор
Класифікація ділових ігор
Міні-тренінги
Ситуаційні ділові ігри
Діалогові ділові ігри
Інноваційні ділові ігри
Стратегічні ділові ігри
Бізнес-симуляція
Рольові ділові ігри. Паратеатр
3.Методика проведення і конструювання ділових ігор
Очікувані результати:
У результаті навчання за програмою тренінгу викладачі навчальних закладів повинні:
знати: сутність, види, принципи організації і проведення ділової гри; класифікацію та види ділових ігор, етапи організації і проведення ділової гри; роль викладача при проведенні ділових;
вміти: розробляти та впроваджувати в навчальний процес запропоновані ділові ігри; на основі запропонованих моделей розробляти власну ділову гру; сформувати відповідний методичний інструментарій та інші види забезпечення ділових ігор;
використовувати: запропоновані технології ділових ігор в навчальний процес зі свого курсу.
«Інноваційні технології організації змішаного та дистанційного навчання»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна (вечірня), дистанційна.
Автор програми: |
Матвієнко Юрій Сергійович, кандидат педагогічних наук, проректор з науково-педагогічної роботи Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми: удосконалення фахової майстерності педагогів у методиці використання сучасних інформаційних технологій з метою урізноманітнення форм роботи з класом та підвищення ефективності освітнього процесу під час організації змішаного та дистанційного навчання; оволодіння навичками організації дистанційного навчання для учнів з ООП.
Компетенції:
- інноваційність;
- інформаційно-комунікаційна компетентність;
- інклюзивна;
- здатність до формування навчально-пізнавального інтересу учнів та забезпечення їх мотивації до вивчення предмету.
Зміст програми підвищення кваліфікації
- Особливості організації дистанційного та змішаного навчання у відповідності до нормативно-правової бази вітчизняної системи освіти. Принципи дистанційного та змішаного навчання. Зарубіжний досвід.
- Технології дистанційного та змішаного навчання в сучасному закладі освіти: стан та перспективи. Вимоги безпеки та цифрової культури.
- Онлайн засоби дистанційного навчання та їх застосування на різних етапах освітнього процесу. Сучасні платформи організації відео-конференцій та практичні рекомендації по їх застосуванню. Системи дистанційної перевірки знань учнів.
- Платформа EDMODO та особливості її застосування. Знайомство з інструментальними засобами. Створення класів та груп. Комунікаційні засоби EDMODO. Організація навчального процесу на платформі EDMODO. Колаборація з колегами-вчителями. Взаємодія з батьками.
Результатом засвоєння програми є:
знання
- нормативно-правові аспекти дистанційного та змішаного навчання;
- фази дистанційного та змішаного навчання, їх послідовність;
- принципи дистанційного та змішаного навчання;
- організація освітнього процесу в умовах дистанційного навчання та вимоги до безпеки та цифрової культури;
- шляхи підвищення мотивації учнів до пізнавальної діяльності під час дистанційного навчання;
- сучасні засоби впровадження змішаного та дистанційного навчання.
уміння:
- застосування онлайн засобів дистанційного навчання на різних етапах освітнього процесу;
- використання сучасних платформ організації відео-конференцій;
- використання систем дистанційної перевірки знань учнів;
- застосування платформи EDMODO для організації змішаного та дистанційного навчання.
«Метод навчання - case-study»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – дистанційна, очна.
Автор програми: |
Юрко Ігор Вікторович, керівник молодіжного бізнес-центру, доцент кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», к.е.н, |
Головної метою авторського тренінгу є формування у слухачів навичок використання, моделювання і конструювання кейсів.
Завдання тренінгів:
- На основі прикладів використання конкретних кейсів слухачі знайомляться з їх основними видами.
- Засвоєння технологій проведення занять з використанням кейсів.
- Розвиток навичок конструювання кейсів.
Зміст програми підвищення кваліфікації
1.Теоретико-методологічні аспекти кейс-методу.
Концептуальні аспекти кейс-методу.
Категоріальний апарат кейс-методу.
2.Методика створення кейсів.
Збір та обробка матеріалів.
Порядок написання тексту кейса.
Порядок написання методичних рекомендацій до кейса викладачу та студенту
Легалізація.
3.Методика навчання за кейс-методом.
Організація самостійної роботи студента над кейсом.
Організація роботи над кейсом в аудиторії.
Методика оцінювання роботи студентів над кейсом.
Очікувані результати:
У результаті навчання за програмою тренінгу викладачі вищих навчальних закладів повинні:
знати: сутність кейс-стаді як інтерактивного методу навчання; класифікацію та види кейсів, етапи організації і проведення занять із застосуванням кейсів; роль викладача при проведенні кейсів;
вміти: розробляти та впроваджувати в навчальний процес занять із застосуванням кейсів; на основі запропонованих моделей розробляти власний кейс; сформувати відповідний методичний інструментарій та інші види забезпечення кейсів;
використовувати: запропоновані технології кейсів в навчальний процес зі свого курсу.
«Основи інклюзії. Створення індивідуального освітнього середовища дитині з особливими освітніми потребами»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна (вечірня), дистанційна.
Автор програми: |
Зайцев Сергій Володимирович, директор Комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний центр Полтавської міської ради», учитель української мови та літератури КЗ «Полтавська спеціальна загальноосвітня школа №39», фіналіст Всеукраїнського конкурсу «Global Teacher Prize Ukraine 2017», переможець обласного та лавреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2015», вчитель вищої категорії, звання «вчитель-методист». |
Метою програми: розвиток та удосконалення професійних знань та умінь педагогів щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, оволодіння основними методами, прийомами та технологіями інклюзивного навчання у закладах освіти, формування управлінських та професійних компетентностей в галузі інклюзивної освіти.
Компетенції:
- управлінська;
- інформаційно-комунікаційна компетентність;
- інклюзивна;
- емоційно-етична;
- професійна.
Зміст програми підвищення кваліфікації
- Нормативна база системи інклюзивної освіти. Міжнародний досвід впровадження інклюзивної освіти. Поняття «інклюзивне навчання», «особа з особливими освітніми потребами», «індивідуальна освітня траєкторія» тощо. Функції інклюзивної освіти.
- Місія, візія та цінності Інклюзивно-ресурсного центру. Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки з метою виявлення особливих освітніх потреб дитини. Надання методичної та консультативної підтримки педагогам та батькам дітей з ООП. Сучасні методики діагностування як засіб валідності результатів дослідження.
- Склад і завдання команди психолого-педагогічного супроводу в закладі дошкільної і загальної середньої освіти. Створення індивідуальної програми розвитку (ІПР) для кожної дитини з ООП. Роль асистента педагога. Суть поняття «психолого-педагогічний супровід» та «корекційно-розвиткові послуги».
- Класифікаційні ознаки та категорії дітей з особливими освітніми потребами. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку. Психолого-педагогічна допомога дітям із розладами аутистичного спектру. Особливості роботи із гіперактивними дітьми. Розвиток життєвих компетентностей за допомогою інноваційних методів, прийомів та технологій у дітей з ООП в закладі освіти.
Результатом засвоєння програми є:
знання
- законодавства України в царині інклюзивної освіти;
- класифікаційних ознак та категорій дітей з ООП;
- методів, прийомів, технологій роботи з дітьми з ООП;
- роль асистента педагога та команди супроводу в соціалізації та інтеграції дитини в освітнє середовище;
- технології розробки індивідуальної програми розвитку;
- особливості психофізичного розвитку дитини з ООП.
уміння:
- створювати індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами;
- адаптувати та модифікувати навчальний матеріал і освітню програму;
- створювати відеопроєкти, влоги;
- працювати з інтерактивною дошкою;
- організовувати освітній процес для дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти;
- ефективно взаємодіяти із колегами, батьками та дітьми в інклюзивному освітньому середовищі;
- генерувати нові ідеї, творчо підходити до вирішення професійних завдань при роботі з дітьми з ООП.
«Розвиток викладацької майстерності при застосуванні інтерактивних методів навчання»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – дистанційна, очна.
Автор програми: |
Юрко Ігор Вікторович, керівник молодіжного бізнес-центру, доцент кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», к.е.н, |
Головної метою авторського тренінгу є формування у слухачів навичок використання, моделювання і конструювання активних методів навчання.
Завдання тренінгів:
- На основі прикладів використання конкретних ігрових технологій слухачі знайомляться з їх основними видами.
- Засвоєння технологій проведення занять з використанням інтерактивних методів навчання.
- Розвиток навичок конструювання ігор.
Зміст програми підвищення кваліфікації
1.Актуальність впровадження інтерактивних методів навчання.
Розвиток альтернативних методів навчання – потреба часу.
Переваги інтерактивних методів навчання.
Для яких дисциплін можна застосовувати тренінгові методи?
Які методи навчання можна віднести до інтерактивних?
2.Проблеми впровадження інтерактивних методів навчання в українській вищій школі.
3.Розвиток викладацької майстерності при застосуванні інтерактивних методів навчання.
Творче навчання чи викладацька бездіяльність?
Порівняльна характеристика класичних і посткласичних методологій.
Вплив методу аналізу ситуацій на формування соціально значимих якостей фахівця.
Впровадження інтерактивних методів у практику діяльності вузів.
Очікувані результати:
У результаті навчання за програмою тренінгу викладачі вищих навчальних закладів повинні:
знати: сутність поняття «інтерактивне навчання»; класифікацію та види інтерактивних методів, етапи організації і проведення ділової гри; сутність, види, принципи організації і проведення ділової гри; роль викладача при проведенні ділових ігор та кейсів;
вміти: розробляти та впроваджувати в навчальний процес один з методів інтерактивного навчання; на основі запропонованих моделей розробляти власну ділову гру та кейс; сформувати відповідний методичний інструментарій та інші види забезпечення ділових ігор;
використовувати: запропоновані технології ділових ігор та кейсів в навчальний процес зі свого курсу.
«Сучасні засоби гейміфікації освітнього процесу»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна (вечірня), дистанційна.
Автор програми: |
Матвієнко Юрій Сергійович, кандидат педагогічних наук, проректор з науково-педагогічної роботи Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми: удосконалення фахової майстерності педагогів з методики використання технології гейміфікації задля урізноманітнення форм роботи з класом та підвищення навчальної мотивації в учнів у освітньому процесі шляхом оволодіння інноваційними інструментами, платформами та засобами гейміфікації.
Компетенції:
- інноваційність;
- інформаційно-комунікаційна компетентність;
- інклюзивна;
- емоційно-етична;
- здатність до формування навчально-пізнавального інтересу учнів та забезпечення їх мотивації до вивчення предмету.
Зміст програми підвищення кваліфікації
- Поняття гейміфікації, історія виникнення та еволюційний процес. Педагогічні засади гейміфікації. Дидактичний потенціал гейміфікації. Веб-квести та EscapeRoom – практичні поради для створення та використання в освітньому процесі.
- Методологія (технологія) створення ігрових рішень (ігрових ситуацій, ігрових механік, ігрових вправ) різної спрямованості під конкретні освітні завдання.
- Сучасні комп’ютерні засоби гейміфікації та методика їх застосування. Симулятори, тренажери, віртуальні лабораторії. Інтерактивне відео та засоби його створення. Платформа EDMODO та вбудовані в неї засоби гейміфікації. ClassDojo, Classcraft.
- Використання гейміфікації в процесі організації дистанційного та змішаного навчання.
Результатом засвоєння програми є:
знання
- психологічні аспекти застосування навчальних ігрових методик;
- основні аспекти гейміфікації та її сутність як інноваційної педагогічної технології;
- сучасні інформаційно-комунікаційні технології;
- методологія створення ігрових рішень різної спрямованості під конкретні освітні завдання;
- сучасні комп’ютерні засоби гейміфікації та методика їх застосування;
- особливості застосування гейміфікаційних платформ в умовах інклюзії;
- особливості застосування гейміфікації в проектній діяльності та дистанційному навчанні.
уміння:
- створювати веб-квести та Escape room та використовувати в навчальному процесі;
- впроваджувати в процес навчання різних ігор і симуляцій для підвищення мотивації та залучення учнів;
- використовувати симулятори, тренажери та віртуальні лабораторії;
- створювати інтерактивне відео;
- розробляти елементи гейміфікації за допомогою веб-сервісів;
- використовувати платформи EDMODO, Classcraft та ClassDojo;
- застосовувати гейміфікацію в STEAM освіті.
«Тренінгові технології в навчальному процесі та поза аудиторній роботі»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації – 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває 1 тиждень.
Форма підвищення кваліфікації – очна, дистанційна.
Автор програми: |
Юрко Ігор Вікторович, керівник молодіжного бізнес-центру, доцент кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», к.е.н, |
Головної метою авторського тренінгу є є формування у слухачів навичок використання, моделювання і конструювання тренінгових технологій навчання.
Завдання тренінгу:
- На основі прикладів використання конкретних тренінгових технологій слухачі знайомляться з їх основними видами.
- Засвоєння технологій проведення занять з використанням тренінгових методів навчання.
- Розвиток навичок проведення work-shop методу проектів.
Зміст програми підвищення кваліфікації
1.Актуальність використання тренінгових технологій для активізації навчання студентів.
- Сутність поняття «тренінг».
- Еволюція, сучасний стан і тенденції розвитку ринку тренінгових послуг.
- Класифікація тренінгів, їх мета та завдання.
- Принципи та методи тренінгової діяльності.
2.Використання тренінгових технологій в навчальному процесі.
- Стажування як основна форма практико-орієнтованого навчання.
- Використання технології workshop в навчальному процесі.
3.Тренінгові технології у позааудиторній роботі.
- Використання проєктної діяльності студентів в роботі Молодіжного бізнес-центру.
- Використання відео-кейсів для навчання підприємництву.
4.Особлива роль тренера в тренінгових технологіях навчання.
- Порівняльна характеристика ролі тренера в інтерактивній та класичній системах навчання.
- Функції тренера в інтерактивних технологіях.
- Особливості дій тренера при проведенні ділових ігор.
- Роль тренера при проведенні workshop.
Очікувані результати:
У результаті навчання за програмою тренінгу викладачі навчальних закладів повинні:
знати: сутність поняття «тренінг»; класифікацію та види тренінгів, етапи організації і проведення тренінгу; сутність, види, принципи організації і проведення тренінгу; роль викладача при проведенні тренінгів;
вміти: розробляти та впроваджувати в навчальний процес тренінгові технології навчання; на основі запропонованих моделей розробляти власний work-shop; сформувати відповідний методичний інструментарій та інші види забезпечення тренінгу;
використовувати: запропоновані методи тренінгу в навчальний процес зі свого курсу.
| |