|
СЕМІНАРИ, ТРЕНІНГИ
Тренінг «Розвиток креативності учнів засобами освітньої робототехніки»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації: - 6 годин, 0,2 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває: 1 день.
Форма навчання: очна (вечірня), дистанційна
Автор програми: |
Матвієнко Юрій Сергійович – кандидат педагогічних наук, проректор з науково-педагогічної роботи Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми: удосконалення фахової майстерності педагогів у методиці використання методів розвитку креативних здібностей учнів засобами під час викладання освітньої робототехніки та застосування STEAM-технологій.
Компетенції:
- інноваційність;
- аналітична;
- дослідницька;
- інформаційно-комунікаційна компетентність;
- пізнавально-інтелектуальна компетенція;
- інклюзивна;
- емоційно-етична;
- здатність до формування навчально-пізнавального інтересу учнів та забезпечення їх мотивації до проєктної іяльності.
Зміст програми підвищення кваліфікації
- Поняття «креативність», «креативне мислення», «дивергентне мислення» та особливості їх розвитку в учнів у контексті викладання освітньої робототехніки. Відмінності між творчою діяльністю та креативністю. Основні показники розвитку креативних здібностей.
- Діагностика креативності. Особливості застосування тестів Торренса-Гілфорда, Ф. Вільямса та інших.
- Поняття «креативна робототехніка» та «креативний робот». Концептуальні принципи функціонування креативного робота.
- Умови розвитку креативних здібностей. Рефлексія як механізм запуску дивергентного мислення. Особливості застосування гейміфікації для розвитку креативності.
- Методи розвитку креативних здібностей учнів у процесі вивчення творчої робототехніки: метод шести капелюхів; метод «Дивуй!»; метод гірлянд асоціацій та метафор; метод ментальних карт.
Результатом засвоєння програми є:
знання
- поняття «креативного мислення»;
- поняття «дивергентного мислення»;
- відмінностей між творчою діяльністю та креативністю;
- основних показників розвитку креативних здібностей;
- поняття «креативна робототехніка» та «креативний робот»;
- концептуальних принципів функціонування креативного робота;
- умов розвитку креативних здібностей.
уміння:
- організовувати групову роботу учнів;
- планувати та організовувати проєктну діяльність учнів;
- застосовувати методи розвитку креативного мислення при викладанні освітньої робототехніки.
Тренінг «Спортивна робототехніка на платформі TETRIX»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації: - 6 годин, 0,2 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває: 1 день.
Форма навчання: очна (вечірня), дистанційна.
Автор програми: |
Матвієнко Юрій Сергійович – кандидат педагогічних наук, проректор з науково-педагогічної роботи Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Метою програми: удосконалення фахової майстерності педагогів у методиці використання спортивної робототехніки в освітньому процесі з метою підготовки учнівської молоді до участі у робототехнічних змаганнях світового рівня та опанування наборами TETRIX для технічного забезпечення освітньої робототехніки.
Компетенції:
- інноваційність;
- інформаційно-комунікаційна компетентність;
- інклюзивна;
- емоційно-етична;
- здатність до формування навчально-пізнавального інтересу учнів та забезпечення їх мотивації до вивчення предмету.
Зміст програми підвищення кваліфікації
- Поняття «спортивна робототехніка» та її особливості в контексті освітньої робототехніки. Цілі спортивної робототехніки. Огляд робототехнічних наборів PITSCO. Комплектація TETRIX Max. Огляд контролерів, сумісних із наборами TETRIX Max.
- Опис професійної компетенції змагань WorldSkills. Інфраструктурний лист. Кваліфікаційні вимоги для виконання конкурсного завдання. Загальні вказівки. Збірка базового робота. Підключення та програмування контролера PRIZM. Програмування двигунів та сервоприводів. Програмування геймпада SONY DUALSHOCK 4 та реалізація дистанційного керування роботом. Використання давачів для вирішення конкурсних завдань під час автономної роботи робота. Програмування давачів.
- Філософія FIRST та огляд змагань. FTC: особливості участі в змаганнях, формування команди, ролі в команді, реєстрація учасників. Особливості роботи ментора команди та проведення занять. Огляд допустимого технічного забезпечення змагань FTC. Збірка базового робота. Механічні та електричні з’єднання. Програмування двигунів та сервоприводів.
Результатом засвоєння програми є:
знання
- дидактичний потенціал застосування спортивної робототехніки в освітньому процесі;
- педагогічні аспекти застосування освітньої робототехніки на платформі конструкторів TETRIX;
- цілі спортивної робототехніки та засоби їх досянення;
- комплектація TETRIX Max;
- кваліфікаційні вимоги для виконання конкурсного завдання з WorldSkills;
- філософія FIRST та перелік змагань;
- особливості роботи ментора команди та проведення занять з підготовки до FTC.
уміння:
- програмувати контролер PRIZM для вирішення регламентних завдань WorldSkills;
- створювати програми для керування двигунами та сервоприводами;
- створювати програми для керування SONY DUALSHOCK 4;
- використовувати давачі для розв’язування турнірних завдань;
- складати конструкцію базового робота для змагань FTC та створювати програми для керування ним в автономному та ручному режимах;
- вести інженерну документацію із врахування турнірних вимог;
- проводити заняття з метою підготовки до змагань WorldSkills та FTC.
«Комп’ютерний дизайн. Створення макетів за допомогою програм: Corel Draw та Adobe Photoshop»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації: - 30 годин, 1 кредит Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Курс триває: 1 тиждень.
Форма навчання: очна (денна)
Автор програми: |
Тур Олена Василівна – викладач кафедри математичного моделювання та соціальної інформатики Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Головною метою: вивчення дисципліни “Комп’ютерний дизайн Створення макетів за допомогою програм: Corel Draw та Adobe Photoshop” є формування знань, умінь і практичних навичок комп’ютерного дизайну, вивчення програм Corel Draw та Adobe Photoshop.
Головним завданням: дисципліни є ознайомлення із основами роботи програм Corel Draw та Adobe Photoshop.
Зміст програми підвищення кваліфікації:
I. Основні інструменти та прийоми роботи в Adobe Photoshop.
- Інструменти та палітри.
- Виділення частини зображення різними способами.
- Робота з прошарками.
- Робота із текстом. Фільтри.
II. Основи обробки зображень в Adobe Photoshop.
- Зміна розміру, трансформація, розширення зображення.
- Штрихові зображення.
- Монохромні зображення.
- Градаційні криві.
- Кольорова корекція.
- Канали.
III. Більш складні прийоми обробки зображень в Adobe Photoshop.
- Спеціальні маски.
- Змішування зображень.
- Текст.
IV. Основні поняття, терміни і визначення Corel Draw
- Підготовка файлу зображення
- Основні принципи створення графічних об’єктів
- Робота з кольором
- Редагування об’єктів
- Робота із графічними ефектами
- Збереження дизайну готових поліграфічних робіт
Очікувані результати
У результаті вивчення дисципліни слухачі повинні:
знати:
- призначення та основні можливості графічного редактора Adobe Photoshop;
- призначення та основні можливості графічного редактора Corel Draw;
уміти:
- обирати основні інструменти Adobe Photoshop та Corel Dra: виділення прямокутником, овалом, кадрування зображень, виділення довільних областей, чарівна паличка;
- змінювати розмір, трансформувати зображення;
- користуватися основними інструментами, працювати з прошарками;
- вводити та редагувати текст, використовувати фільтри;
- розбивати зображення на фрагменти.
«Програмування на мові Java»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації: 60 годин, 2 кредити Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Форма навчання: денна
Автор програми: |
Олексійчук Юрій Федорович – кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри математичного моделювання та соціальної інформатики Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Головною метою: курсів є навчання основам програмування на мові Java.
Зміст програми підвищення кваліфікації:
1. Особливості мови програмування Java.
2. Основи мови програмування Java
3. Основи ООП
4. Створення графічного інтерфейсу користувача
Очікувані результати:
У результаті вивчення дисципліни слухачі повинні:
знати:
- основи мови програмування Java;
уміти:
- самостійно встановлювати та налаштовувати середовище програмування;
- розуміти концепцію об’єктно-орієнтованого програмування ООП;
- вміти створювати прості застосунки на Java, в тому числі з графічним інтерфейсом користувача (GUI).
«Робота з Google-аккаунтами»
Детальніше...
Тривалість підвищення кваліфікації: 12 годин, 0,4 кредити Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС).
Форма навчання: очна (денна)
Автор програми: |
Вергал Ксенія Юріївна – директор інституту економіки, управління та інформаційних технологій, кандидат економічних наук, доцент кафедри економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Мета програми – отримати навики роботи з Google-аккаунтом та основними сервісами Google.
Зміст програми підвищення кваліфікації:
- Створення та налаштуванняи акаунта в системі Google.
- Робота з поштою Gmail.
- Робота з Google Диском.
- Робота з електронними формами для збору та узагальнення інформації.
- Створення презентацій.
- Створення сайтів та блогів.
Очікувані результати:
У результаті вивчення дисципліни слухачі повинні:
знати:
- особливості роботи з google-аккаунтом;
- основні можливості сервісів google.
вміти:
- створювати google-аккаунт;
- користуватися поштою Gmail та проводити її налаштування;
- працювати з документами на Google Диску;
- створювати форми для збору та узагальнення інформації та опрацьовувати отримані результати;
- створювати презентації онлайн та проводити онлайн трансляції;
- створювати сайти та блоги за допомою сервісів Google.
| |