Підвищення кваліфікації для педагогічних та науково-педагогічних працівників
ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД УКООПСПІЛКИ
“ПОЛТАВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ”
(відповідно до Відомостей щодо здійснення освітньої діяльності у сфері вищої освіти Вищим навчальним закладом Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» станом на 12.12.2019 р.)
Міжгалузевий інститут підвищення кваліфікації
та перепідготовки спеціалістів
Пропонуємо Вашій увазі підвищення кваліфікації за акредитованою спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» педагогічних та науково-педагогічних працівників за інституційною (вечірньою) формою навчання (на базі вашого навчального закладу).
Один модуль обсягом – 30 годин або 1 кредит ЄКТС.
За результатами проходження підвищення кваліфікації (один модуль) видається сертифікат про підвищення кваліфікації.
Модуль 1. Розвиток професійних компетентностей *
- Навчальна дисципліна: принципи та закономірності ефективної структури навчального курсу.
- Технології виявлення інтересів учасників освітнього процесу.
- Способи подачі навчального матеріалу.
- Командна робота викладачів. Шляхи налагодження ефективної роботи в студентських групах.
- Практичні вправи. Умови їх ефективності й результативності.
- Деструктивні тенденції серед учасників. Інструменти запобігання.
- Потенційні помилки викладачів та способи їх попередження.
Модуль 2. Формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України “Про освіту”
- Я – громадянин! Громадянська та суспільна мотивація.
- Я – зможу! Подолання психологічних бар’єрів, стереотипів, сумнівів.
- Демократія: використання у власних інтересах та на благо суспільства.
- Мої права, свободи та інтереси. Що варто знати про їх захист?
- Громадянські цінності – основа демократичного суспільства.
- Громадянське суспільство. Про що має знати кожен.
- Я – частина громади! Моя участь у житті суспільства.
- Бюджет участі. Як створити достойний проект?
Модуль 3. Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- Теорії освіти дорослих – роль, значення та мета освіти дорослих
- Функції та переваги освіти дорослих. Принципи освіти дорослих.
- Особливості організації і проведення навчальних занять для дорослого населення.
- Андрагогіка як необхідність розвитку освітнього середовища.
Модуль 4. Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Психолого-педагогічні особливості інклюзивного освітнього середовища.
- Інструменти та методики роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.
- Основи продуктивної комунікації з дітьми з особливими освітніми потребами.
- Медіація конфліктних ситуацій.
- Адвокація інтересів дітей з особливими освітніми потребами.
Модуль 5. Використання інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі *
- Сучасний соціум. Як зберегти унікальність у масовості та глобалізації
- Соціальні мережі та інтернет-технології спілкування як засіб соціального росту
- Інтернет технології у освітній активності учня / студента / педагога.
- Медіа грамотність у освітньому процесі. Основи безпеки та неупередженості.
Модуль 6. Мовленнєва компетентність
- Ефективна комунікація учасників освітнього процесу.
- Публічний виступ. Публічний діалог. Публічна дискусія в освітньому процесі.
- Робота з запереченнями.
- Прийоми і техніки комунікаційної взаємодії учасників освітнього процесу.
- Бар’єри в освітній комунікації. Шляхи їх подолання.
Модуль 7. Управлінська компетентність
- Лідерство як життєва позиція успішної людини.
- Наукові концепції педагогічного лідерства.
- Особистісні риси лідера-педагога.
- Стилі педагогічного лідерства.
- Командна робота педагогічного колективу.
- Імідж педагога-лідера.
- Емоційне лідерство в освітньому процесі.
Модуль 8. Формування професійних компетентностей галузевого спрямування *
- Сучасні професійні тенденції.
- Компетенції сучасного найманого працівника.
- Способи виявлення і розвитку професійних компетенцій студента.
- Інновації та прогресивні тенденції в виробничих технологіях. Їх моніторинг і адаптація в освітньому середовищі.
- Інтегрування в освітнє середовище потенційних роботодавців. Шляхи і мотивація їх залучення.
- Практико-орієнтоване навчання. Чому теорія без практики не життєздатна на професійному ринку?
- Інновації. Стартами. Студент, що мислить креативно.
* із записом однієї дисципліни
Автор – Карманенко Василь Васильович, директор офісу студентського омбудсмена ПУЕТ, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри маркетингу.
За результатами п’ятирічного підвищення кваліфікації (за бажанням) видаємо свідоцтво про підвищення кваліфікації на 150 год.
Для зарахування необхідно надіслати на ел. пошту mipk@puet.edu.ua лист-замовлення н/з (завантажити), копію паспорта (1,2 сторінки), копію диплому про вищу освіту.
Наші платіжні реквізити: Код за ЄДРПОУ 01597997, п/р UA653006140000026003500152765 в АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК». Отримувач: ВНЗУ «Полтавський університет економіки і торгівлі». Призначення платежу: «За підвищення кваліфікації, ПІП».
Контактні особи:
(050) 700-79-45 Колісник Тетяна Олегівна (директор)
(0532) 56-08-53 Сорока Світлана Іванівна (методист)
e-mail: mipk@puet.edu.ua.
